SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine EkoGaia.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Sestavljeni so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Spletno mesto EkoGaia.si je v lasti in upravljanju podjetja EkoGaia, d. o. o., Ljubljanska c. 15, 1241 Kamnik, ID za DDV: SI10403388, matična številka: 9530185000. Podjetje EkoGaia, d. o. o. je tudi izdajatelj teh splošnih pogojev poslovanja. Vsi podatki podjetja so dostopni na strani Vizitka podjetja.
Uporabnik je vsaka oseba, ki obišče spletno mesto EkoGaia.si in ga na kakršen koli način uporablja.
Ti splošni pogoji in pravila (v nadaljevanju: pogoji) se nanašajo na pogoje uporabe storitev plačljivih in brezplačnih vsebin/ storitev na spletnem mestu EkoGaia.si in predstavljajo pravno veljaven in zavezujoč sporazum med ponudnikom ter uporabniki spletnega mesta. Splošni pogoji veljajo in zavezujejo vse vrste uporabnikov, ki uporabljajo spletno mesto EkoGaia.si.
Spletno mesto je bilo postavljeno z namenom obveščanja širše javnosti o podjetju, izdelkih v ponudbi, storitvah in aktivnostih. Prosimo, da kot uporabnik tega spletnega mesta upoštevaš vse spodaj naštete pogoje. S pregledovanjem ali uporabo tega spletnega mesta potrjuješ poznavanje, sprejemanje, razumevanje, strinjanje in sprejemanje splošnih pogojev poslovanja ter vseh ostalih javno objavljenih dokumentov oz. pravilnikov.
Z nakupom enega ali več izdelkov, ki so objavljeni na spletni trgovine ekogaia.si, opraviš nakup in skleniš kupoprodajno pogodbo (v nadaljevanju: pogodba) s podjetjem EkoGaia, d. o. o. (v nadaljevanju: podjetje oz. ponudnik), pri tem te zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.
Podjetje se zavezuje, da ne bo postavljalao nobenih pogodbenih pogojev, ki bi bili nepošteni do potrošnika, v skladu z določbami ZVPot. Nepošteni pogodbeni pogoji so nični.
Dostopnost informacij
Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, ID za DDV, matična številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave – obvestilo preko e-pošte ali telefona),
- jasno in nedvoumno določene cene, z jasnim prikazom davkov in stroškov dostave,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi informacijo o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za odnose s kupci.
Registracija in nakup
Ob registraciji v spletno trgovino, uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in geslo. Če uporabnik kadarkoli želi svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Nakup se lahko opravi tudi brez registracije, vendar je potrebno v tem primeru vsakič znova izpolniti obrazec in vnesti svoje osebne podatke.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Ob sklenitvi pogodbe veljajo spletne cene. Informacije o izdelkih in ceni ter slike artiklov so informativne narave.
Načini plačila
Spletna trgovina EkoGaia.si omogoča naslednje načine plačevanja:
- plačilo z gotovino ali plačilno kartico ob prevzemu (dostavna služba dostavi paket na tvoj oz. drug vnesen naslov ali pa ti prevzameš naročeno na našem sedežu),
- plačilo z gotovino ali plačilno kartico ob nakupu na naši lokaciji,
- plačilo po predračunu (predračun pošljemo na tvoj e-naslov, po prejemu plačila na naš TRR odpremimo pošiljko),
- plačilo s kreditno kartico preko sistema Stripe.
Podrobnejše informacije o plačilih, izdajanju računov in vsem, kar spada zraven, si lahko prebereš v Plačilnih pogojih.
Dobava blaga
Blago ti lahko dostavimo ali pa ga osebno prevzameš na sedežu podjetja. Pogoji dostave in osebnega prevzema so povzeti v tekstu spodaj, podrobneje pa jih opredeljujemo v Pogojih pošiljanja.
Dostavna služba
V podjetju stremimo k čim hitrejši dostavi naročenega blaga. Blago dostavljamo v sodelovanju z GLS Slovenija, v določenih primerih in po vnaprejšnjem dogovoru dostavimo tudi osebno.
Pošiljke bodo odpremljene v 1–3 delovnih dneh od prejema naročila (pri plačilu po povzetju ali prek platforme Stripe) oz. po prejemu plačila, če izbereš kakšen drug način plačila (tudi plačilo po predračunu). Med delovniki je naročeno blago običajno na naslovu prejemnika v nekaj dnevih od odpreme blaga. V času praznikov in med vikendi se rok dobave ustrezno podaljša za čas dela prostih dni.
Če naročenega blaga ne moremo odpremiti v obljubljenem roku zaradi nepredvidljivih razlogov, te o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov. V primeru, da te v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzameš na eni izmed tebi najbližjih lokacij, ki jih GLS ponuja za prevzem.
Osebni prevzem
Po dogovoru je možen tudi prevzem naročila na sedežu podjetja. Prevzem je možen šele po obojestranski potrditvi.
Nakup na prevzemnem mestu
Po dogovoru omogočamo tudi nakup na naši lokaciji. Če želiš izdelke videti v živo in jih pogledati pred nakupom, nas kontaktiraj in našli bomo termin, ki bo ustrezal vsem. Nakup na prevzemnem mestu je možen šele po potrditvi datuma in ure z naše strani.
Shranjevanje pogodbe o nakupu
Sklenjeno pogodbo (račun) o nakupu blaga bomo shranjevali v računovodskem programu podjetja. Kupec ima vedno možnost vpogleda v le-to.
Varnostna opozorila pred uporabo vseh izdelkov
Pred uporabo vsakega izdelka je potrebno prebrati navodila o uporabi. Vsak izdelek, je potrebno pred uporabo na varen način preizkusiti. V kolikor nisi popolnoma prepričan_a, na kakšen način bi izdelek preizkusil_a ali pa nisi prepričan_a, da je izdelek varen za uporabo in lahko naredi premoženjsko škodo ali škodo na zdravju ljudi, te prosimo, da izdelka ne uporabljaš, ampak obvestiš prodajalca in izdelek vrneš.
Vse izdelke uporabljaš po lastni presoji in na lastno odgovornost.
Prizadevamo si za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov in slik. Kljub temu, ne moremo zagotoviti, da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove slike popolnoma točni. V primeru nejasnosti, točnost informacij preveri pri prodajalcu.
Reklamacije // vračila blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh pisno sporoči podjetju, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka z reklamiranim izdelkom oddana v roku.
Reklamacije, ki bi morebiti nastale v času medsebojnega poslovanja, bomo poskušali rešiti čim hitreje in čim bolj ugodno ter v prid naročnika oziroma kupca.
Postopek vračila blaga in povračila kupnine oz. možnosti menjave je podrobno opisan v Pogojih vračila in povračila, na tem mestu je le krajši povzetek.
Napotki za vračilo blaga
Znotraj zakonskih okvirov ti omogočamo možnost vračila blaga – odstop od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opraviš čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam stvari, na katere je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
- Previdno odpri dostavno embalažo (obloženo pismo, karton…) in jo obdrži v nespremenjenem stanju, dokler se ne prepričaš v celoti, da je artikel ustrezen. Pazi, da pri rokovanju z artiklom ne pride do poškodb. Embalaže artikla ne odpiraj, dokler se ne prepričaš, da je z nakupom vse v redu.
- Vidne sledi uporabe (odprta embalaža, madeži, umazanija, poškodbe ipd.) niso primerne za vračilo.
- Rok za vračilo kupljenega blaga je 14 dni od datuma prejema. Kasnejša vračila niso možna.
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da si artikel lahko fizično ogledaš in preveriš, če ti ustreza. V primeru, da so bila tvoja pričakovanja drugačna ali da je prišlo do pomote, lahko od nakupa odstopiš.
Garancije
Podjetje odgovarja za kakovost in neoporečnost artiklov, ki jih ponuja. V primeru, da uporabnik pri nakupljenem blagu najde pomanjkljivosti, do katerih je prišlo pred prejemom, podjetje zagotavlja zamenjavo kupljenega blaga. Uporabnik mora o tem ponudnika obvestiti po elektronski pošti v zgoraj navedenem roku.
Varovanje osebnih podatkov ob upoštevanju ZVOP-1 in GDPR
Zaposleni v podjetju EkoGaia, d. o. o. se obvezujejo, da tvojih osebnih podatkov nikoli ne bomo posredovali tretjim osebam. Uporabljali jih bomo izključno za medsebojno uspešno poslovanje ter lastno evidenco oziroma statistiko.
V podjetju EkoGaia, d. o. o. tvojo zasebnost jemljemo zelo resno. Za zagotavljanje popolne informacije o tem, katere podatke zbiramo, kako jih hranimo, zakaj jih uporabljamo ter kako lahko zahtevate dostop do njih ali njihov izbris, si preberite Politiko zasebnosti. Politika zasebnosti določa obveznosti podjetja glede varovanja osebnih podatkov in procese pri upravljanju z njimi v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Splošni uredbi o varstvu podatkov (GDPR).
Piškotki
Vse obiskovalce spletne strani že takoj ob prihodu na stran obvestimo, da spletna stran www.ekogaia.si za svoje delovanje uporablja piškotke. Da dobiš popolno informacijo o tem, kateri piškotki se uporabljajo in kakšen je njihov namen, si preberi Politiko piškotkov.
Komunikacija
Podjetje komunicira z uporabnikom preko sredstev komunikacij na daljavo (predvsem e-pošta, telefonska sporočila in/ali telefonski klic), razen če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje. Pri oglasnih in promocijskih elektronskih sporočilih bo jasno predstavljen način odjave od prejemanja teh sporočil. Podjetje se zavezuje k spoštovanju želja uporabnikov.
Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil bomo spoštovali.
Mnenja in komentarji uporabnikov
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine in so namenjeni skupnosti uporabnikov. Podjetje omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih pregledamo. Mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju odgovorne osebe podjetja ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem, ne bomo objavili.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in podjetju dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Podjetje ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v njegovem poslovnem interesu, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah.
Avtor mnenja oziroma komentarja z oddajo izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice časovno neomejeno prenaša na podjetje EkoGaia, d. o. o.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Več informacij o tem si lahko prebereš na strani Pravno obvestilo.
Dodatne informacije
Podjetje EkoGaia, d. o. o. ni odgovorno za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe le-teh na spletnih straneh.
Trgovina EkoGaia.si si pridržuje pravico preveriti vsakega kupca ob oddanem naročilu, in sicer s klicem na telefonsko številko, navedeno v uporabniškem računu kupca (oz. številko, ki jo uporabnik navede ob enkratnem nakupu) in tako dokončno potrditi naročilo. Če kupec naročila ne prekliče, ga podjetje pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.
Podjetje lahko pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave. Podjetje potrdi naročilo po telefonu oziroma ga zavrne z razlogom. Pri objavljenih opisih ali cenah izdelkov dopuščamo možnost napak.
Podjetje si pridržuje pravico, da izjemoma odstopi od izvedbe naročila v primerih, ko naročeni izdelki niso več dobavljivi, če je ugotovljena povečana plačilna rizičnost kupca ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih bo stranka o morebitnem odstopu od pogodbe s strani podjetja nemudoma obveščena.
Podjetje si pridržuje možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi bistvena zmota v skladu z 46. členom Obligacijskega zakonika. Kot bistvena zmota šteje zmota v bistvenih lastnostih blaga in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za bistvene, podjetje pa v primeru vednosti ne bi sklenilo pogodbe. To vključuje tudi očitne zmote v ceni.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno, po predhodnem dogovoru, na sedež podjetja ali pa ga na svoje stroške vrne po pošti. Drugačen način vračila ni možen. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Odveza odgovornosti
Prizadevamo si zagotoviti najvišjo možno stopnjo ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov zaloge. Kljub temu pa se podatki o lastnostih artiklov, njihovi ceni ali dobavi lahko spremenijo tako hitro, da podjetje ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takih primerih bomo obvestili kupca o spremembah in mu omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kako drugo možnost.
Podjetje si pridržuje pravico do začasne onesposobitve dostopa do spletne strani v primerih tehničnih težav ali vzdrževalnih del. V primeru pojavljanja tehničnih težav si podjetje pridržuje pravico do preklica vseh naročil, izvedenih v obdobju pojavljanja tehničnih težav. V takih primerih bo podjetje nemudomo obvestilo stranke o tehničnih težavah ter posredovalo navodila glede nadaljnjih postopkov.
Za morebitno netočnost informacij ali morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij, ne odgovarjamo. Če uporabnik spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov, ki je naveden med kontaktnimi podatki podjetja ali prek obrazca na spletni strani.
Fotografije ne zagotavljajo lastnosti blaga. Podjetje si prizadeva zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, vendar je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.
Podjetje ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Objavljene slike artiklov so simbolične in ne zagotavljajo dejanskih lastnosti artiklov.
Podjetje ne odgovarja za škodo, ki bi uporabniku nastala, ker je uporabnik podjetju posredoval napačne, lažne, nepopolne ali neažurne podatke, ki se nanašajo na uporabnika.
Podjetje ne odgovarja za škodo, ki bi uporabniku nastala, ker so se z njegovimi podatki brez izrecnega soglasja ali dovoljenja podjetja in kljub običajni skrbnosti seznanile ali jih pridobile ali spremenile ali drugače obdelale nepooblaščene tretje osebe.
Uporabnik mora pred obiskom spletne strani EkoGaia.si na lastno odgovornost zagotoviti varnost svojih tehničnih sredstev za dostop do spletne strani in varnost uporabniških imen in gesel na spletni strani. Podjetje v nobenem primeru ne odgovarja za škodo, ki bi uporabniku nastala kot posledica dejstva, da uporabnik ni skrbno varoval podatkov, ki so potrebni za dostop do določenih delov spletnega mesta (uporabniško ime in geslo). Uporabnik je izključno sam odgovoren za varovanje podatkov, ki so potrebni za dostop do določenih delov spletnega mesta (uporabniško ime in geslo).
O vsakem sumu zlorabe svojih osebnih podatkov ali podatkov, ki so potrebni za dostop do določenih delov spletnega mesta (uporabniško ime in geslo) ali ob sumu nepooblaščene seznanitve s temi podatki, je uporabnik dolžan nemudoma obvestiti ponudnika.
Kadar je med ponudnikom in uporabnikom vzpostavljen pogodbeni odnos, v vsakem primeru glede izključitev in omejitev odgovornosti ponudnika veljajo določbe, ki urejajo ta odnos (pogodba, splošni pogoji ipd.).
Obravnava pritožb in reševanje sporov
Za pravna razmerja med uporabnikom in ponudnikom se uporablja pravo Republike Slovenije in pravo Evropske skupnosti. Morebitni spori se rešujejo mirno, če to ni možno, je za reševanje morebitnih sporov pristojno krajevno pristojno sodišče v Republiki Sloveniji glede na sedež podjetja.
Skladno z zakonsko ureditvijo podjetje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov
Podjetje, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na naslednjem URL naslovu: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Podjetje spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje zagotavlja učinkovit in zaupen sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo je potrebno poslati na e-poštni naslov info@ekogaia.si.
Podjetje bo stranki v 5 delovnih dneh po prejemu pritožbe potrdilo prejem pritožbe ter obvestilo stranko o poteku in trajanju pritožbenega postopka.
Končne določbe
Vsaka sprememba splošnih pogojev poslovanja, ostalih pogojev, pravilnikov in obvestil bo objavljena na spletni strani www.ekogaia.si, pri čemer bo vedno naveden datum uveljavitve spremembe.
Splošni pogoji so zavezujoči v tisti obliki in glede tiste vsebine, ki je bila dostopna na dan sklenitve pogodbe. Ob morebitni spremembi splošnih pogojev postanejo spremembe za stranko zavezujoče z dnem, ko se z njimi seznani. Šteje se, da je stranka seznanjena s spremembami v trenutku objave spremembe na spletni strani www.ekogaia.si. S tem se šteje, da stranka soglaša s spremembo splošnih pogojev in/ ali drugih dokumentov.
Zadnja posodobitev: 8. 12. 2024
