POGOJI VRAČILA IN POVRAČILA

Vračilo blaga

Kupec ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema blaga.

V primeru, da z naročenimi izdelki ni zadovoljen ali želi od pogodbe (nakupa) iz kakršnegakoli razloga odstopiti, mora v roku 14 dni od prejema izdelka pisno sporočiti podjetju, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Pisno sporočilo o odstopu lahko pošlje na naslov podjetja (EkoGaia, d. o. o., Ljubljanska c. 15, 1241 Kamnik) ali prek e-pošte (trgovina@ekogaia.si). Nato mora v roku 14 dni po poslanem sporočilu blago v nespremenjeni količini, v nepoškodovani in originalni embalaži poslati na naslov podjetja (EkoGaia, d. o. o., Ljubljanska c. 15, 1241 Kamnik).

Za odstop od pogodbe se šteje tudi vračilo blaga brez predhodne najave. V tem primeru mora kupec blago vrniti v zakonsko določenem roku (14 dni), paketu pa mora biti priložena odstopna izjava in dokazilo o nakupu (račun).

Če je od nakupa minilo več kot 14 dni ali če izdelek po sporočenem odstopu od pogodbe ni bil vrnjen v zakonsko predpisanem roku, kupcu ne moremo ponuditi povračila ali zamenjave.

Za vračilo mora biti izdelek neuporabljen, v enaki količini in v originalni embalaži kot je bil ob prejemu. Prav tako za zaključek postopka vračila potrebujemo dokazilo o nakupu (račun).

Edini strošek, ki kupca bremeni ob vračilu blaga, je strošek pošiljanja ob vračilu blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Primer pisnega obvestila o odstopu od pogodbe je dostopen tudi TU.

Blago, ki je izvzeto iz možnosti vračila

Nekatere vrste blaga so izvzete iz možnosti vračila:

  • Hitro pokvarljivo blago. kot so živila s kratkim rokom uporabe in cvetje.
  • Izdelki, ki so intimne ali sanitarne narave (spodnje perilo, menstrualni pripomočki in podobno).
  • Darilni boni.
  • Nekateri izdelki za zdravje ter osebno nego (na primer kondomi, zobne ščetke ipd.).
  • Izdelki, ki so bili kupljeni z lastno oz. s povratno embalažo.
  • Blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

Povračila

Ko prejmemo tvoje vračilo in ga pregledamo, ti bomo poslali e-poštno sporočilo, s katerim te bomo obvestili, da smo prejeli vrnjen izdelek. Prav tako te bomo obvestili o odobritvi ali zavrnitvi vračila.

Če potrdimo, da je vrnjeno blago nepoškodovano, v nespremenjeni količini, nespremenjeni embalaži in originalno zapakirano, potrošniku skladno z zakonom vrnemo vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Potrošnik nam mora posredovati osebne podatke in transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo. (Vir: Zakon o varstvu potrošnikov, uradno prečiščeno besedilo, ZVPot-UPB2 (Uradni list RS, št. 98/2004, 126/2007)

V primeru potrditve vračila, kupnino povrnemo na sporočen transakcijski račun v roku 5 dni po vračilu blaga in prejemu vseh potrebnih podatkov (številka transakcijskega računa in potrebni osebni podatki).

Povračila daril, kuponov in darilnih bonov

V primeru plačila z darilnim bonom, se vrnjeno blago lahko zamenja z drugimi izdelki v vrednosti bona ali pa se ponovno izda darilni bon iste vrednosti. Boni niso izplačljivi v gotovini.

Če je bil izdelek ob nakupu označen kot darilo in poslan neposredno tebi, potem od nas prejmeš darilni dobropis (bon) v vrednosti vračila. Ko bomo prejeli vrnjeno blago, ti bomo po pošti poslali darilni bon ali pa po e-pošti kodo kupona.

V primeru, da je bil za plačilo naročila (ali za del vrednosti naročila) uporabljen kupon, se v primeru odstopa od pogodbe kupcu vrne kupon v enaki vrednosti kot jo je imel ob oddaji naročila.

V primeru, da je bila pri oddaji naročila uporabljena promocijska koda za popust, se v primeru odstopa od pogodbe kupcu vrne popust v obliki nove promocijske kode.

Odgovornost za stvarne in pravne napake

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je blago imelo takrat, ko je nevarnost naključnega uničenja ali poškodovanja prešla na stranko. Ta trenutek nastane s prevzemom blaga.

Napaka je stvarna, če:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec je dolžan nemudoma oz. takoj, ko je mogoče, pregledati predmet pogodbe, ugotoviti morebitne napake in jih zabeležiti. V nasprotnem primeru prodajalec ne upošteva stvarnih napak, ki niso skrite in so bile znane ali bi morale biti znane ob pregledu predmeta pogodbe.

Kupec je dolžan o očitnih stvarnih napakah obvestiti prodajalca nemudoma oziroma najkasneje v osmih dneh po dolžnem pregledu, o skritih stvarnih napakah pa nemudoma oziroma najkasneje v osmih dneh po odkritju, v nasprotnem primeru ni upravičen do odprave stvarne napake

Po obvestitvi prodajalca o stvarni napaki mora kupec prodajalcu omogočiti pregled blaga in v obvestilu o stvarni napaki natančneje opisati napako.

Neznatnih stvarnih napak prodajalec ne upošteva.

Če prodajalec ugotovi obstoj stvarne napake skladno s pravočasnim in pravilnim obvestilom potrošnika, ima potrošnik v zvezi z blagom pravico, da od prodajalca zahteva:

  • vrnitev plačanega zneska ali
  • odpravo napake ali
  • vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • zamenjavo blaga z napako z novim brezhibnim blagom.

Zadnja posodobitev: 8. 12. 2024

Košarica
Scroll to Top